پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

ارزیابی

جامع ترین سایت روانشناسی

ارزیابی

۸۷۳ بازديد
از آن زمان به بعد تامین بودجه برای ارتقا منابع به چندین روش ارائه شده‌است . این شامل تصویر برداری از مغز ، قلب و بخش abdomens ۱۰۰۰۰۰ شرکت‌کننده می‌شود ، چیزی که قبلا ً هرگز در این مقیاس صورت نگرفته است. دو پروژه بزرگ هم اکنون در جریان هستند و اطلاعات ژنتیکی موجود در کل این مطالعه را عمیق‌تر خواهند ساخت . اولی اطلاعات توالی DNA را در مورد بخش‌هایی از ژنوم که پروتیین را تولید می‌کنند ( به نام the ) فراهم می‌کند که زیربنای متابولیسم انسان را تایید می‌کند . دومی ، کل ژنوم هر فرد را ترتیب می‌دهد .
Biobank بریتانیا در درجه اول توسط شورای تحقیقات پزشکی ( MRC ) و Wellcome تامین می‌شود . بنیاد قلب MRC ، DH و انگلیس بودجه بیشتری برای genotyping فراهم کرده‌است . این مطالعه توسط Wellcome و شورای تحقیقات اروپا سرمایه‌گذاری شد .
۱ منبع Biobank بریتانیا با داده‌های عمیق و داده‌های ژنومی : Bycroft و همکاران ، طبیعت .
اولین آنالیز ژنتیکی عملکرد مغز و ساختار با استفاده از داده‌های تصویربرداری Biobank در انگلستان نتایج جالبی به دست می‌دهد .
دانشمندان آکسفورد در طبیعت این هفته در مورد بینش‌های جدید هیجان‌انگیز در ساختار و عملکرد مغز با استفاده از اطلاعات ژنتیکی و تصاویر دقیق مغزی از Biobank بریتانیا گزارش می‌دهند .
پژوهشگران داده‌ها را از تصاویر دقیق MR از ۱۰۰۰۰ نفر شرکت‌کننده در انگلستان گرفتند ، که آزادانه از منابع به محققان سراسر جهان در دسترس هستند ، تا هزاران اندازه‌گیری مختلف مغز را بررسی کنند .
امید است که نتایج آن‌ها انگیزه بسیار زیادی را برای تحقیقات جدید برای طیف وسیعی از بیماری‌های روانی و روانی فراهم کند . دانشمندان می‌گویند که با کسب بیش از ۲۰۰۰۰ شرکت‌کننده دیگر در سه سال آینده ، این منبع قرار است تحقیقات را به رشد مغز و پیری تبدیل کند و درک کند که چگونه این کار به وسیله بیماری آسیب می‌بیند و خود را درمان می‌کند .
این تحقیق توسط پروفسور استفان اسمیت ، از مرکز اعتماد Oxford's Wellcome برای neuroimaging ادغامی و پروفسور جاناتان Marchini ، در مرکز Wellcome برای ژنتیک انسانی ، Oxford۲ هدایت شده‌است .
پروفسور اسمیت گفت : " این اطلاعات در حال تغییر که در منبع Biobank بریتانیا ذخیره شده‌اند و در طول زمان به اندازه و ارزش رشد می‌کنند انقلابی در درک ما از اختلالات مغزی پیچیده دارند .
هم ژنتیکی و هم داده‌های تصویربرداری در عمق و وسعت خود بی‌نظیر هستند . با متخصصان تصویربرداری که در کنار geneticists کار می‌کنند ، ما امیدواریم که دلایل طیف وسیعی از اختلالات مغزی را کشف کرده و روش‌های جدیدی برای درمان آن‌ها پیدا کنیم ."
او گفت : " ما اثر انگشت ژنتیکی را بر روی برخی از the فرآیندهایی که به ما اجازه تفکر ، عمل و عملکرد را می‌دهند ، از اندازه بخش‌های سیستم عصبی مرکزی پیدا کردیم که دید ، شنوایی ، گفتار ، احساسات و اعمال را برای انسجام کانال‌های ارتباطی بین آن‌ها و قدرت سیگنال‌های درون آن‌ها پیدا کردیم ." او گفت که یافته‌های این یافته‌ها ممکن است به درک بهتر و در نهایت بهبود درمان‌ها برای طیف وسیعی از اختلالات مغزی کمک کند .
به طور خاص محققان ۳، ۱۴۴ مختلف ساختار و عملکرد مغز را مطالعه کردند که منجر به کشف بیش از ۱۰۰ ناحیه ژنوم انسان شدند که بر مغز تاثیر می‌گذارند :
نتایج نشان داد که اثرات کدگذاری ژن برای " داربست " برای ترمیم بافت " در مسیرهای مهم سفید ، موثر بر بیماری‌هایی مانند sclerosis چندگانه ، سکته و بیماری نورون حرکتی است. این داربست برای رشد ماده سفید در اوایل زندگی بسیار مهم است ، و برای ماده سفیدی که خود را از آسیب ناشی از بیماری التیام می‌بخشد .
محققان برای اولین بار امضای تاثیرات ژنتیکی بر روی رسوبات آهن در مغز را برای ژن‌های مرتبط با اختلالات عصبی مانند بیماری Parkinson's و بیماری Alzheimer's نقشه‌برداری کردند . محققان امیدوارند که این کار منجر به شناخت جدیدی از نحوه پیشرفت این بیماری‌ها و آسیب رساندن به ظرفیت ذهنی و همچنین کمک به تولید روش‌های نوین تصویربرداری برای ارزیابی درمان‌های بیماری در آینده شود .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.