جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اثرهای ژن

جامع ترین سایت روانشناسی

اثرهای ژن

۸۸۵ بازديد
مدارهای مغز برای رشد عاطفی موفق در دوران کودکی
مبدا :
مراقبت‌های بهداشتی دانشگاه کارولینای شمالی
خلاصه :
محققان متوجه رشد مدار احساسات brain's در کودکی شدند که دریافتند که ارتباطات کارکردی مغز بزرگسالان برای مقررات احساسی در طول سال اول زندگی پدیدار می‌شود . و رشد این مدارهای مغزی در طول سال دوم زندگی ، ضریب هوشی و کنترل عاطفی کودکان را در ۴ سالگی پیش‌بینی کرده و راه‌های جدیدی را برای تشخیص زودهنگام و مداخله برای کودکانی که در معرض مشکلات عاطفی قرار دارند ، پیشنهاد کرد .
محققان در اولین مطالعه رشد مغز UNC توسعه مدار احساسات brain's در کودکی دریافتند که ارتباطات کارکردی مغز بزرگسالان برای مقررات احساسی در طول سال اول زندگی پدیدار می‌شود . و رشد این مدارهای مغزی در طول سال دوم زندگی ، ضریب هوشی و کنترل عاطفی کودکان را در ۴ سالگی پیش‌بینی کرده و راه‌های جدیدی را برای تشخیص زودهنگام و مداخله برای کودکانی که در معرض مشکلات عاطفی قرار دارند ، پیشنهاد کرد .
این نتایج در رشته روان‌شناسی زیستی منتشر شدند : عصب‌شناسی شناختی و تصویربرداری عصبی .
جان گیلمور ، یکی از نویسندگان ارشد این مطالعه ، تاد Gilmore ، نویسنده ارشد تحقیق ، تاد و الیس Eure ، استاد برجسته تحقیقات در زمینه امور علمی در دانشکده روانشناسی ، و مدیر مرکز UNC برای تعالی در بهداشت روانی اجتماعی ، گفت : " اگر در مطالعات آینده تایید شود ، شناسایی کودکان در خطر مشکلات رفتاری در اوایل زندگی امکان پذیر خواهد بود . "
نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل یافته‌های تصویربرداری مغزی از ۲۲۳ کودک در اولین مطالعه رشد مغز UNC بود . گیلمور و همکارانش بر مرکز اصلی پردازش هیجانی در منطقه‌ای از مغز به نام بادامه و ارتباط آن با دیگر نواحی مربوط به احساسات مربوط به احساسات تمرکز داشتند . پردازش Atypical در بادامه به اختلالاتی نظیر افسردگی ، اضطراب و شیزوفرنی در بزرگسالان مرتبط است . یافته‌های جدید که توسعه سیستم کنترل عاطفی را در دوران کودکی دنبال می‌کنند ، سرنخی به دست می‌آورند که در آن رشد غیر معمول ممکن است منجر به تاثیرات ماندگار بر روی احساسات و شناخت بعدی در زندگی شود .
وی می‌گوید : " از طریق لنز MRI ، این مطالعه نشان می‌دهد که مدارات مغز برای تنظیم عاطفی موفق در بزرگسالان در neonates وجود ندارد اما در سنین ۱ و ۲ سالگی پدیدار می‌شوند ، و اساس توسعه عاطفی موفق را فراهم می‌کنند ." در حال حاضر او استادیار و مدیر تحقیقات تصویربرداری عصبی در مرکز درمانی سدار سینای در لس‌آنجلس است .
نرخ رشد مدار هیجانی در طول سال دوم زندگی اضطراب و مقررات احساسی را در کودکان ۴ ساله پیش‌بینی کرد . رشد همچنین ضریب هوشی را در ۴ سالگی پیش‌بینی کرد ، که اهمیت آن را نه تنها برای رشد کنترل عاطفی بعدها در زندگی ، بلکه شناخت نیز نشان می‌دهد .
این اثر توسط موسسه ملی بهداشت ( R۰۱DA DA۰۴۲۹۸۸ ، R۲۱NS۰۸۸۹۷۵ ، R۲۱DA۰۴۳۱۷۱ ، R۰۳DA۰۳۶۶۴۵ تا WG ؛ T۳۲ تا MH۱۰۶۴۴۰ ؛ U۰۱MH۱۱۰۲۷۴ تا WL ؛ و R۰۱MH۰۶۴۰۶۵ و R۰۱HD۰۵۳۰۰ به JHG ) و جایزه Cedars پزشکی دقت - و حمایت نهادی از WG حمایت شد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.