جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

مطلب

جامع ترین سایت روانشناسی

مطلب

۸۲۴ بازديد
کریستین Beckmann ، استاد آمار در علم عصب‌شناسی در موسسه Donders و مرکز پزشکی دانشگاه Radboud در هلند ، گفت : " این مطالعه نقش مهم تکنیک‌های تصویربرداری پیشرفته را روشن می‌کند و به متخصصین بالینی کمک می‌کند درک کنند چه چیزی از لحاظ بیولوژیکی در مغز رخ می‌دهد - - و این بهبودها در تصمیم‌گیری‌های بالینی بهتر ترجمه می‌شوند . "
نویسندگان اشاره می‌کنند که شواهد رو به رشدی از تغییرات مداوم در مغز وجود دارد که در نهایت پس از بازیابی بالینی و ترخیص برای بازگشت به بازی وجود دارد . این مطالعه این یافته‌ها را تایید کرد که نشان‌دهنده تغییرات مغزی شفاف در هر دو ساختار و عملکرد پس از شش ماه پس از جراحت بود . آن‌ها همچنین نشان دادند که این تغییرات مداوم مغزی مربوط به تاریخچه ضربه مغزی حتی در ورزش‌کاران سالم است .
Menon که یک دانشمند در موسسه تحقیقات Robarts و مدیر مرکز غربی برای نگاشت کارکردی و متابولیکی نیز هست ، گفت : " ما قادر بودیم شواهدی از تاریخچه ضربه قبلی را از طریق این روش نشان دهیم " این جز به طور مستقیم با تعداد ضربات مغزی قبلی که یک ورزش‌کار داشته‌است ارتباط دارد . این hasn't پیش از این نشان‌داده شده‌است ."
Menon می‌گوید که مطالعات تصویرسازی در ۳ تی ام انجام شد که استاندارد مراقبت در بیشتر بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها است و این روش به راحتی درمان بالینی می‌شود .
مواد مغذی مرتبط با اتصال بهتر مغز ، شناخت در بزرگسالان مسن‌تر
مبدا :
دانشگاه ایلینویز در Champaign شامپاین
خلاصه :
یک مطالعه جدید سطوح بالاتری از مواد مغذی کلیدی را در خون با اتصال موثر مغز و عملکرد بر روی آزمون‌های شناختی در بزرگسالان مسن‌تر به هم پیوند می‌دهد .
یک مطالعه جدید سطوح بالاتری از مواد مغذی کلیدی را در خون با اتصال موثر مغز و عملکرد بر روی آزمون‌های شناختی در بزرگسالان مسن‌تر به هم پیوند می‌دهد .
این مطالعه که در ژورنال journal گزارش شده‌است ۳۲ ماده مغذی کلیدی را در رژیم غذایی مدیترانه‌ای نشان می‌دهد که تحقیقات قبلی نشان داده‌است که با عملکرد مغز بهتر در پیری ارتباط دارد . ۱۱۶ بزرگ‌سال سالم ۶۵ - ۷۵ سال سن داشتند .
کریستوفر Zwilling ، محقق دکترا دانشگاه ایلینویز ، که این مطالعه را با U رهبری کرد ، گفت : " ما می‌خواستیم بررسی کنیم که آیا رژیم غذایی و تغذیه ، عملکرد شناختی افراد سالمند را پیش‌بینی می‌کنند یا خیر . " از من . پروفسور آرون Barbey ، استاد روانشناسی ، در انستیتو علوم و تکنولوژی پیشرفته Beckman Barbey .
این تجزیه و تحلیل الگوهای خاصی از یک سری رشد زیستی مواد مغذی در خون را به سلامت و شناخت بهتر مغز مرتبط می‌کند . الگوهای مواد مغذی شامل اسیده‌ای چرب امگا ۳ هستند که در روغن ماهی ، گردو و کلم و پسته فراوان هستند . lycopene ، a قرمز روشن در گوجه‌فرنگی ، هندوانه و تعدادی میوه و سبزیجات ، آلفا - و بتا - carotenoids ، که سیب‌زمینی‌های شیرین و هویج ویژه نارنجی و ویتامین B و D را تولید می‌کنند .
Barbey گفت که محققان بر برخی از دقیق‌ترین روش‌های موجود برای بررسی جذب مواد غذایی و سلامت مغز تکیه کرده‌اند . به جای این که از شرکت کنندگان بخواهید به آمارگیری مواد غذایی پاسخ دهند ، که نیاز به یادآوری دقیق آن چیزی است که شرکت کنندگان در آن چه مقدار می‌خوردند ، این تیم به دنبال طرح‌هایی از " biomarkers " " در خون بود . این تیم همچنین از تصویرسازی تشدید مغناطیسی کارکردی برای ارزیابی دقیق کارایی شبکه‌های مختلف مغزی استفاده کرد .
Barbey گفت : " سوال اصلی که ما می‌پرسیم این است که آیا رژیم غذایی و تغذیه با پیری مغز سالم ارتباط دارند یا نه . و به جای استنتاج بهداشت مغز از یک آزمایش شناختی ، ما با استفاده از تصویربرداری مغزی با رزولوشن بالا به طور مستقیم مغز را بررسی کردیم ."
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.