شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

سایکو

جامع ترین سایت روانشناسی

سایکو

۸۷۴ بازديد
او گفت که اهداف عملکردی می‌توانند نشان‌دهنده کارایی شبکه‌های عصبی فردی باشند .
او گفت : " کارآیی باید با نحوه ارتباط اطلاعات در شبکه انجام شود . " " ما به " کارایی محلی " نگاه کردیم - - چگونه اطلاعات در یک مجموعه محدود فضایی از نواحی مغزی به اشتراک گذاشته می‌شود - - و همچنین " کارایی جهانی " که نشان می‌دهد چقدر برای انتقال اطلاعات از هر منطقه به منطقه‌ای دیگر در شبکه نیاز است .
او گفت : " اگر شبکه شما به طور موثرتری پیکربندی شود , پس بهتر است که به اطلاعات مرتبط دسترسی داشته باشید و تکلیف شما باید زمان کمتری بگیرد . "
شرکت کنندگان همچنین چندین آزمایش شناختی را تکمیل کردند .
تجزیه و تحلیل ارتباط قوی بین مقادیر بالای نشانگرهای زیستی در خون و بهبود عملکرد را در آزمون‌های شناختی خاص نشان داد . این مواد مغذی که به صورت هم افزا عمل می‌کردند شامل اسیده‌ای چرب امگا ۳ و امگا ۳ , کاروتنوئید , لیکوپن , ریبوفلاوین , اسید فولیک , ویتامین b12 و ویتامین d بودند .
همچنین مشخص شد که الگوی اسیده‌ای چرب امگا - ۳ , امگا - ۳ و کاروتن با کارایی بهتر شبکه مغز ارتباط دارد .
الگوهای غذایی متفاوت , کارایی را در شبکه‌های مختلف مغز تعدیل کرد . برای مثال , سطوح بالاتر اسیده‌ای چرب امگا ۳ به موازات رابطه مثبت بین یک شبکه عصبی سالم و هوش عمومی است . شبکه عصبی از توانایی تمرکز و مشارکت در رفتار هدف محور حمایت می‌کند .
او گفت : " مطالعه ما نشان می‌دهد که رژیم غذایی و تغذیه رابطه بین کارایی شبکه و عملکرد شناختی را تعدیل می‌کنند . " این بدان معنی است که قدرت ارتباط بین کارایی شبکه عصبی مغز و عملکرد شناختی با سطح مواد مغذی مرتبط است . "
برای آزمون پایداری الگوهای زیستی - زیستی در طول زمان , محققان از شرکت کنندگان برای تجزیه و تحلیل دوم در حدود دو سال پس از اولین آزمون‌ها , دعوت کردند . الگوهای غذایی مشابهی در این زیر مجموعه گروه اصلی باقی ماندند .
او گفت : " چون ما در حال تحقیق درباره نحوه کار گروه‌های مواد مغذی در کنار هم هستیم , ما تصویری دقیق‌تر از نحوه پردازش بدن این مواد مغذی و نحوه تاثیر آن‌ها بر سلامت مغز و شناختی داریم . " البته مطالعات آینده نیاز به تایید و گسترش این نتایج دارند . "
مکانیزم کنترل دو مرحله‌ای در سلول‌های بنیادی موشی
منبع :
دانشگاه توکیو
خلاصه :
دانشمندان دو مکانیسم کنترل مجزا را در انتقال نموی سلول‌های بنیادی تمایز نیافته به سلول‌های مغزی سالم شناسایی کردند . این تحقیق بنیادی با استفاده از موش ممکن است درمان پزشکی احیا کننده بیماری‌های نورودژنراتیو و آسیب‌های نخاعی را در آینده مطلع سازد .
این تصویر میکروسکوپ فلورسنت نورون‌های موش جنینی ( سبز ) , آستروسیت ها ( قرمز ) و هسته سلول ( آبی ) را نشان می‌دهد . محققان در آزمایشگاه استاد دانشگاه توکیو , تمایز و توسعه سلول‌های بنیادی عصبی را مطالعه می‌کنند . جدیدترین کتاب تحقیقاتی آن‌ها مکانیسم‌های کنترل مختلفی را برای پروتئین‌های پیچیده و پیچیده سلولی در مراحل مختلف نمو شناسایی می‌کند .
اعتبار : آزمایشگاه زیست‌شناسی مولکولی cc - by .
دانشمندان دو مکانیسم کنترل مجزا را در انتقال نموی سلول‌های بنیادی تمایز نیافته به سلول‌های مغزی سالم شناسایی کردند . این تحقیق بنیادی با استفاده از موش ممکن است درمان پزشکی احیا کننده بیماری‌های نورودژنراتیو و آسیب‌های نخاعی را در آینده مطلع سازد .
وقتی جنین رشد می‌کند , سلول‌های بنیادی به تمام انواع سلول‌هایی که بزرگ‌ترها نیاز دارند , تقسیم می‌شوند . سلول‌های بنیادی عصبی ابتدا به نورون‌ها و یا سلول‌های عصبی تمایز می‌یابند و سپس به آستروسیت ها و سلول‌های پشتیبان در مغز تقسیم می‌شوند. سلول‌های بنیادی عصبی پتانسیل خود را برای تولید نورون‌ها با بلوغ جنین از دست می‌دهند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.