دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

ظهور

جامع ترین سایت روانشناسی

ظهور

۸۳۷ بازديد
پروفسور Reynish افزود : " دو مفهوم اصلی وجود دارد که نیازمند توجه فوری هستند . مسیر مراقبت بیمارستان باید دوباره مورد بررسی قرار گیرد و برای مرکز درمان اختلالات طیف شناختی ، به جای جنون یا هذیان طراحی شود .
" دوم ، نیاز به تحقیقات بیشتر برای تعیین روابط سببی مستقیم وجود دارد - - یعنی اینکه آیا فرآیندهای pathological مربوط به این بیماری ، یا درمان ارایه‌شده بر این پیامدها - - و همچنین predictors کاهش و مسیرهای مراقبت بهینه برای این جمعیت بزرگ ، آسیب‌پذیر و پیچیده ".
این تحقیق که با هم‌کاری متخصصان دانشگاه داندی و NHS "فایف " انجام شد ، نتایج بیمارستان را در بیش از ۱۰۰۰۰ بیمار ۶۵ سال یا مسن‌تر ، با پذیرش اورژانسی پزشکی مورد بررسی قرار داد .
این مطالعه در مجله پزشکی BMC منتشر شد .
نشانه‌های pathologic of یافت‌شده در مغز شامپانزه‌ها قدیمی یافت می‌شود.
مبدا :
دانشگاه ایالتی کنت
خلاصه :
انسان‌ها به طور منحصر به فرد مستعد بیماری Alzheimer's ، به طور بالقوه ناشی از تفاوت‌های ژنتیکی ، تغییرات در ساختار مغز و عملکرد در طول تکامل و افزایش طول عمر در نظر گرفته می‌شوند . با این حال ، یک مطالعه جدید ، دقیق‌ترین شواهد مربوط به آسیب‌شناسی مغز بیماری Alzheimer's را در یک گونه ویژه به تاریخ ارائه می‌دهد . محققان دریافته اند که مغز شامپانزه‌ها ، نزدیک‌ترین خویشاوند زنده ما ، آسیب‌شناسی مشابه مغز بیماری Alzheimer's انسان را نشان می‌دهد .
Dementia بیش از ۶۵ سال در آمریکا بیش از ۶۵ سال را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . شایع‌ترین علت جنون ، بیماری Alzheimer's ، بیماری پیشرونده و برگشت‌ناپذیر در مغز است که منجر به اختلال عملکرد شناختی و دیگر تغییرات رفتاری می‌شود . انسان‌ها به طور منحصر به فرد مستعد بیماری Alzheimer's ، به طور بالقوه ناشی از تفاوت‌های ژنتیکی ، تغییرات در ساختار مغز و عملکرد در طول تکامل و افزایش طول عمر در نظر گرفته می‌شوند .
با این حال ، یک مطالعه جدید که در روز یکم ماه اوت در neurobiology پیر شدن انجام شد ، بیش‌ترین شواهد را در مورد آسیب‌شناسی مغز بیمار در یک گونه ویژه به تاریخ ارائه می‌دهد . محققان دانشکده هنر و علوم ایالت کنت ، همراه با همکاران دانشگاه جرج واشنگتن ، مرکز تحقیقات بر روی نخستی‌ها ، دانشگاه ایالتی جورجیا و دانشکده پزشکی Icahn در کوه سینا ، دریافتند که مغز شامپانزه‌ها ، نزدیک‌ترین خویشاوند زنده ما ، آسیب‌شناسی مشابه مغز بیماری Alzheimer's انسان است .
این تحقیق به تعداد رو به رشدی از مطالعات با استفاده از یک دیدگاه تکاملی برای شناسایی تفاوت‌های بین انسان‌ها و شامپانزه‌ها که می‌تواند منجر به اهداف بالقوه مداخلات درمانی در انسان‌ها شود ، می‌افزاید .
نویسنده ارشد ماری آن Raghanti ، استاد هم‌کار و صندلی موقت مردم‌شناسی در ایالت کنت گفت : " مطالعات کمی در مورد آسیب‌شناسی بیماری در شامپانزه‌ها ، نزدیک‌ترین گونه‌ها در فیلوژنی و به طور ژنتیکی مرتبط با انسان‌ها ، تحقیق کرده‌اند .
Dysfunction از دو پروتیین ، بتا و تاو نقش مهمی در رشد بیماری Alzheimer's ایفا می‌کنند . در مغز سالم ، بتا amyloid و حذف می‌شود ، اما در بیماری Alzheimer's ، تولید بیش از حد و قطع رابطه نتیجه پروتئین منجر به تشکیل plaques بین سلول‌های مغز به نام نورون‌ها می‌شود . بتای amyloid به شکل of غیرقابل‌حل و پپتیدهای قابل‌حل در آغاز تغییرات در تاو را آغاز می‌کند و پروتیین دیگر عمدتا ً در نورون‌ها یافت می‌شود که اسکلت cell's را می‌شکند . در بیماری Alzheimer's ، تغییرات در تاو منجر به شکل‌گیری گره‌های tangles و مرگ سلولی می‌شود . این تغییرات نورونی منجر به ظهور جنون می‌شود .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.