دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

بارداری

جامع ترین سایت روانشناسی

بارداری

۸۱۷ بازديد
در ایالات‌متحده ، اکثر زنان پس از زایمان با افسردگی شناسایی و یا درمان نمی‌شوند اگر چه در معرض خطر بیماری‌های روانی قرار دارند . wisner ، M.D. ، یک مشکل بزرگ سلامت عمومی است . سلامت روانی woman's تاثیر عمیقی بر رشد جنین و رشد فیزیکی و عاطفی او دارد ."
wisner مدیر مرکز مطالعات و درمان اختلالات depressive و نورمن and استاد روان‌درمانی و علوم رفتاری و استاد مامایی و مامایی در دانشکده پزشکی فینبرگ دانشگاه Northwestern است . She's همچنین یک پزشک در بیمارستان یادبود Northwestern است .
wisner گفت : " بسیاری از زنان درک نمی‌کنند که چه اتفاقی برای آن‌ها می‌افتد .
این روزنامه در روز ۱۳ مارس در بخش روان‌پزشکی JAMA منتشر خواهد شد . wisner این تحقیقات را هنگامی که در دانشگاه پیتسبورگ بود انجام داد .
در این مطالعه ۱۴ درصد از زنان مبتلا به افسردگی مثبت بودند . از این گروه ، ۸۲۶ معاینات پزشکی کامل را در طی بازدید از خانه دریافت کرد . برخی از یافته‌های کلیدی این ارزیابی‌ها :
در زنانی که برای افسردگی مثبت بودند ، ۱۹.۳ درصد به فکر آسیب زدن به خودشان بودند .
wisner گفت : " اغلب این زنان غربال نمی‌شدند و به همین دلیل بطور جدی در معرض خطر شناخته نمی‌شدند . ما معتقدیم که نمایش زندگی‌ها را نجات خواهد داد ."
خودکشی حدود ۲۰ درصد از مرگ پس از زایمان است و دومین علت مرگ و میر در زنان پس از زایمان است .
بسیاری از زنانی که پس از خونریزی در پس خونریزی شدید غربال شدند ، قبلا ً حداقل یک قسمت از افسردگی را تجربه کرده بودند و به علاوه یک اختلال اضطراب داشتند . این مطالعه نشان داد که ۳۰ درصد از زنان پیش از بارداری دچار افسردگی شده‌اند ، ۴۰ درصد پس از زایمان و ۳۰ درصد در دوران بارداری . بیش از دو سوم از این زنان نیز یک اختلال اضطراب داشتند .
wisner گفت : " ما باید بدانیم که شایع‌ترین معرفی بالینی در دوره پس از تولد پیچیده‌تر از یک اپیزود افسردگی است .
از زنانی که مبتلا به افسردگی شدید بودند ، ۲۲ درصد اختلال دوقطبی داشتند که اکثر آن‌ها توسط پزشکان تشخیص داده نشده بودند . اغلب تاخیر در تشخیص درست اختلال دو قطبی وجود دارد ، که به تشخیص نه تنها مرحله افسرده بلکه تغییر حالت شیدایی یا hypomanic بستگی دارد . اما پس از زایمان بالاترین خطر برای اپیزودهای جدید شیدایی در زندگی woman's است .
wisner گفت : " افزایش بسیار بالایی از اختلال دوقطبی که هرگز در یک جمعیت گزارش نشده است قبل از این که افسردگی پس از زایمان غربال شود مهم است زیرا درمان اعتیاد به مواد ضد افسردگی می‌تواند روند اختلال دوقطبی را بدتر کند .
تحقیقات پیشین نشان داده‌است که علاوه بر آن ، زنانی که در سال گذشته باردار شده‌اند ، کم‌تر از زنانی که باردار نشده اند ، به دنبال درمان افسردگی هستند .
به حداکثر رساندن سلامت جسمی و جسمی در دوران بارداری و پس از زایمان بسیار مهم است .
wisner گفت : " افسردگی در دوران بارداری ، خطر ابتلا به یک زن و جنین را افزایش می‌دهد .
استرس قبل از تولد و افسردگی با تولد نوزاد و کاهش وزن نوزاد مرتبط است که خطر بیماری‌های قلبی و عروقی را افزایش می‌دهد . افسردگی نیز بر اشتها ، تغذیه و مراقبت‌های قبل از تولد تاثیر می‌گذارد و با افزایش مصرف الکل و مواد مخدر در ارتباط است . زنانی که دچار افسردگی درمان نشده اند دارای یک شاخص توده بدنی بالاتر از قبل و حین حاملگی هستند که خطرات بیشتری را حمل می‌کند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.